Архитектура и проектирование в Узбекистане www.sds.uz
Сухие строительные смеси edemix.uz

Siz bilgan va bilmagan uyqu qoidalari

Kunduzi qisqa muddat uyqu tetiklanib olish va boshdagi “kompyuterni” qayta yuklashning eng yaxshi usulidir. Biroq “qisqa” deyilgan bu vaqt o’zi qancha bo’lmog’i lozim? Umuman uyqu qoidalari haqida bilasizmi?
 
Комнатные растения – не простое украшение квартиры, они в состоянии защитить нас от вредных запахов и излучений. Мы выбрали шесть растений, избавляющих нас от токсинов.
 

На 54%

снижается вероятность умереть от сердечного приступа, если пить не менее 2л воды в день.
 

Osuda uyqu uchun 4 qadam

Ushbu sonlar yaxshi uxlashingiz uchun biror yordam berishga qodir emas. Lekin ularga bog'liq tafsiyalarga amal qilgan holda tunlari osuda uxlashni taminlashingiz mumkn.
150 daqiqa
hafta davomida shuncha vaqtni jismoniy mashg'ulotlarga ajratish uyqu osudaligini 65% ga yaxshilaydi.
3 soat
kechki ovqat va uyquga ketish orasidagi eng kam vaqt. Undan kam bo'lishi mumkin emas.
7 kun
davomida bir vaqtda uxlab bir vaqtda turing. Bir haftalik aniq rejim uxlash va uyg'onish vaqtini miyorga keltirish uchun yetarli.
30 daqiqa
uxlash oldidan yoga mashg'ulotlari uchun shuncha vaqt ajrating va miriqib dam ola boshlaganingizni, ertalab tetik va bardamroq holda uyg'onganingizni tezda payqaysiz.
 

KO'ZLARINGIZNI EHTIYOT QILING

Zamonaviy ofisda ishlash qanchalik yaxshi. Keng va yorug' xonalar, zamonaviy kompyuterler, ishingizni yengillashtiruvchi turli ofis qurilmalari. Lekin uning ham bazi o'ziga yarasha kamchiliklari mavjud. Qulayliklar haqida boshqa safar gap yuritamiz, hozir esa kamchiliklar haqida. Monitor, suniy yorug'lik va shu kabilar bugungi nishonimiz.
 

Samsung Galaxy Premium Club galaxyclub.uz

Яндекс.Метрика